Translate

zaterdag 4 maart 2017

10 raarste eten.

hallo allemaal,
vandaag ga ik het hebben over 10 raarste eten.
neem geen eten of drinken er zitten rare dingen tussen  waar ik van zat dat ik bijna buik pijn kreeg.
ik laat geen beelden zien.
nummer10 Baby mussen wijn.
deze wijn word verval in Korea en China gedronken en gegeten. ze worden bij de moeder weg gehaald in wijn gedaan wachten tot ze dood gaan.
nummer9 Escalopes.
dit is een gerecht van mier Liometopum  mier om Pries te zijn
deze eitjes zijn lastig te krijgen dat ze net zo duur zijn als kaviaar.
ze zijn populair in Mexico.
nummer8 pacha.
hier ga ik niks over zegen.
nummer7 Balut.
dit gerecht kont uit Filipijnen
het is gekookt eenden ei het embryo. en dat moet je opeten.
nummer6 Casu Marzu.
deze kaas word veel gegeten op  Sardinië en het heeft zolang heeft gerijpt.
dat die leefde made bevat deer bestaat een kans dat het in  je maag bestaat dus het is levensgevaarlijk is.
nummer5 Haggis.'
hier ga ik ook niks over zegen.
nummer4  Hákarl.
het word van haaien gemakt populair gerecht in IJsland.
nummer3 Kiviak
hier zeg ik ook niks over.
nummer2 Criadillas.
zijn ballen van stieren het word in Spanje gegeten.
nummer1 Hasma.
omdat dit nummer 1 is ga ik niks over zeggen.
doei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten